گـل نـرگـس

اشعار محمدرضا مهدیزاده

فیش ها مهدوی (۲) / باب اللّٰه

بسم اللّٰه الرحمن الرحیم 


دیشب به جلسه دیر رسیدم ، و متاسفانه قسمتی از مباحث که مطرح شده بود رو از دست دادم . ولی میتونم بگم جلسه با برکتی بود !

جناب سید عبدالکریم حسینی ، از این میگفتن که چطور از مسیری که ما رو به سمت ولی عصر (عج) هدایت میکنه به بیراهه کشیده نشیم . و از کلید واژه ی #نماد_مهدوی استفاده کردن ؛ تابلو هایی که باعث بشن از یاد امام عصر (عج) غافل نشیم ‌و همواره به مسیری که باید و شاید هدایت شیم . 

برای نماد مهدوی ساختن باید از محیط پیرامون کمک بگیریم ، یعنی فی المثل مشاهده ی صبح و خورشید «اَین الشموس الطالعة» رو خاطرمون بیاره ، یا با مشاهده ی ساعت به این فکر کنیم که انشاءاللّه به زودی ساعت ظهور فرا میرسه و امثالهم . 

خوبیه این نماد ساختن ها این هست ، که این نماد ها تاثیر ناخوآگاه دارند ، برای مثال اگر شما انگشتر فیروزه در دست کردن رو نماد خوشحالی قرار بدین ، از اون به بعد هر وقت انگشتر فیروزه در انگشت داشته باشین اون انگشتر ناخودآگاه به شما انرژی مثبت میده و باعث میشه شما خوشحال تر باشین ! 

دوم : مرتب سازی محل زندگی ! اینکه محل زندگی مون رو طوری مرتب کنیم که یاد امام عصر (عج) بیفتیم . برای مثال یک بیت شعر مهدوی را در اتاق خواب خود قرار دهیم  ، یا تصویر زمینه ی تلفن همراه مان را جمکران بگذاریم . 

*توصیه شد بر اینکه سفره ی غذا را هم به گونه ای مهدوی کنیم .

و مورد سوم : حضور مستمر در حرم امام رضا (ع) که شما را با فطرت تان رفیق تر میکند . 

و اینکه توصیه شد بر حفظ زیارت جامع کبیره و هر روز خواندنش ! زیارتی که از شما چه پنهان تا به حال آن را نخوانده ام . و ایشان از زبان استاد خود آیت اللّٰه وحید خراسانی تداوم در خواندن آن را منشاء بسیاری از برکات و معجزات در زندگی خواند . 

  • نظرات [ ۰ ]
#شهید_بیضایی


💚"اشهَدُ انَّ امیرالمومنینَ علیًا ولیُ اللّٰه"💚

أَنَّهُمْ کَانُوا فَاطِمِیِّینَ ...!💙

یاحسین ! ❤
بس که از این فاصله ها دلگیرم
بیش از این دور بمانم ز حرم میمیرم ...! 🍂

وبلاگ اشعار "محمدرضا مهدیزاده"
#تمامی اشعار این وبلاگ در سایت جیم (ضمیمه ی روزنامه ی خراسان) انتشار یافته است.

کانال تلگرام :
gheisar_aminPoor@ 🟣



Designed By Erfan Powered by Bayan